
Hakukoneoptimointi pääosassa
Nilüfer Asikainen oli toiminut pelkkien Facebook-sivujen varassa vuosien ajan. Uusien asiakkaiden saaminen oli puskaradion kautta hidasta eikä uudet asiakkaat oikein löytäneet palveluita Googlen kautta. Asiakkaiden houkuttelun resepti alkoi kiinnostaa pigmentointikoulutuksessa, jossa Nilüfer Asikainen oli keskustellut Parturi-kampaamo Blackoutin Sadun kanssa ja kysynyt reseptiä Blackoutin hyvään hakukonenäkyvyyteen. Blackout esiintyy hyvin pigmentointiaiheisissa hauissa.
Kotisivujen suunnittelun kulmakiveksi otettiin palveluiden – erityisesti kestopigmentointien – hakukoneoptimoiminen. Työn tuloksista saatiinkin nauttia melko nopeasti, kun Asikaisen sivut hiljalleen kipusivat paikkakuntansa hauilla kohti kärkeä lopulta saavuttaen ensimmäisen sijoituksen.
Saimme sivuston suunnitteluun vapaat kädet. Toiveena oli saada tumma sivusto, jossa oli ripaus kultaa. Tavoitteena oli sivuston avulla luoda mielikuva tavallista ammattitaitoisemmasta palvelusta, joka tuo ripauksen luksusta arkeen. Tätä edesauttaaksemme suunnittelimme yritykselle myös logon.